Julia Pettersson -

Gubben i lådan <3

Hej! Lördag idag dåra men det känns som det är söndag och det hade jag hoppats på för jag längtar tillbax till skolan eftersom jag inte vart där på två veckor, hade ju prao förra veckan och denna äre höstlov. Idag ska jag nog bara ta det lugnt kan inte träffa älskling idag tror jag han har match nu och sen ska han kanske på färjestad! Men vi får se hur det blir med det ;) Åt en god frukost varm choklad och limpa fick det bli haha (; ovanligt ? NEJ! haha. Ska plocka undan i mitt rum och göra det mysigt för ikväll ska märta sova här och vi ska kanske med mamma till mårbacka på julmarknad! Julen närmar sig mer och mer, mysigt men tragiskt! Ska duscha,klä på mig och göra iordning. Kanske slänger in ett blogg inlägg senare. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback