Julia Pettersson -

Lovekiller

Hej! Vaknade runt halv tolv idag då hade Märta redan vart vaken sen åtta, hur man ens orkar det vet jag inte ? :s Vi snackade ett bra tag innan vi orkade gå och äta frukost gjorde en lätt frukost hahaha (a)! När vi hade ätit frukost gick vi in till mitt rum igen och snacka och satte oss här vid datorn som vi nu gör och snackar. Senare ska jag städa och fixa iordning kläder osv.. men det gör jag när Märta åkt hem till sig ;) Ska också ringa älskling sen och höra mer hur han mår och om han verkligen orkar med skolan det är väl bra om han gör det men ändå jobbigt för honom! :o Han säger att han mår bra men har ont då får vi lita på det! :) Nu ska vi chilla och fortsätta med vårat underbara prat om Märtas framtida man får vi hoppas ;) haha. Puss


Gammal bild på mig sedan nyår -09 till året -10 ;) 

HEYBLONDIIE , klicka där så får ni min spel lista (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback