Julia Pettersson -

märta is here

Hellu! Denna dagen har vart en katastrof... :'/ Fick veta av min killes och min kompis att min pojkvän blev hämtad med ambulans på hockeymatchen när dom spela. Pga att han fick en tackling och klubban åkte under revbena så dom trodde han hade bröte revben men nej blödning i lunga var det! Usch hemskt, så jag håller mig utanför sån hockey kollar hellre på det ska få in det i älsklings hjärna också, kommer aldrig lyckas. nu är han hemma iallfall, hoppas jag får träffa han imöra eller på måndag! Så dom kommande veckorna kommer han och jag vara mycket, eftersom han inte får träna. Nu är iallafall märta här och som ni ser på rubriken ;) hihi! Vi ska mysa och se film med tända ljus osv.. Jag uppdaterar mer imöra kanske! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback