Julia Pettersson -

Tagga Stockholm Nästa!!




Hej!
Har inte bloggat på några få dagar, menmen jag sa att det märktes när jag skulle gör de ;) Skoldagen har vart helt okej faktiskt förutom att jag mått illa och haft ont i magen osv.. träffa lina idag igen som nu går i karlstad på gymnasium! Tog bussen hem efter skolan skulle vart med älskling men mådde inte bra så han fick vara med henrik istället, så han kommer hit på söndag så vi hinner mysa innan veckan börjar med att min klass och våran parallelklass åker till stockholm 15-16 och söver där och går i riksdagen osv.. shopping medmera. Det ska bli jätte kul första gången jag är i stockholm. Som ni kanske minns så flyttade min bästavän annica tillbax till stockholm på skol avslutningen, och på måndag och tisdag ska jag äntligen träffa henne igen, sist jag såg henne var på skolavslutningen. Och mitt humör och allt är svängit nu så är inte på så bra humör och så, blir lätt irriterad nu för tiden. Aja ska snart lägga mig och sova för imorgon kommer pappa och han och jag ska hitta på något själva, sen kanske jag hittar på något med nån, och packa osv.. längtar till söndag men framförallt till måndag och tisdag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback