Julia Pettersson -

20 augusti



Uppdateringen suger som vanligt. Som sagt skolan började för mig i torsdags. På bilden som ni ser ovanför det är min nya skola. Karlstads Praktiska Gymnasium (Baggium). Pirrit första dagen, men klassen var suverän. Humor klass och alla kommer överens nu iallafall, i framtiden kanske vi inte gör de. Vi är 11 i klassen, 3 killar och 8 tjejer. Som ni kanske inte vet så går jag Handel's programmet. Vi fick iallafall ganska skönt schema, det duger iallafall. Vi börjar 08.30 varje dag och slutar 15.00. Måndagar,Tisdagar har vi Matte,Engelska,Svenska och Idrott. Och Onsdagar,Torsdagar och Fredagar har vi Handel hela dagen, fram tills vi ska ut på praktik för då har vi praktik två dagar troligen. Klassen känns okej att gå med och skolan verkar hyffsat bra. Skol maten är bra nu iallafall. Vi äter på en resturang hela skolan varje dag, får välja bland 3 olika rätter eller vad man ska säga. På måndag börjar dom riktiga skoldagarna och då kommer 2orna och 3orna också så då får man lära känna dom också. Detta blir nog jätte bra.


Igår kväll/natt fick "min" hund hos pappa valpar. Blev 10 stycken. 5 vita & 5 svarta. otroligt söta. Så när pappa ringde imorse hörde man valparna i bakgrunden. Idag har ja vart hos min moster och hälsat på. Nu ska jag snart lägga mig och se på tv eller något, så får vi se vad morgondagen har att bjuda på. Kram.


Zindra (mamman) och valparna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback