Julia Pettersson -

23 dagar.

9 dagar kvar till begravningen. & jag undrar hur ja kommer orka gå upp dagen efter till skolan. första dagen jag börjar gymnasiet kommer bli jobbig för att jag nyss vart och sagt hejdå till dig för sista gången. jobbigt men skönt. jag undrar hur du har det nu , om du någonsin kollar ner på mig och säger något som inte jag hör ? du kan väl iallafall ge mig något tecken på att du är där så jag vet. men det kanske inte alls är så lätt. min blogg är inte alls som förut efter detta så därför funderar jag på att sluta upp att blogga och börja skriva dagbok igen som jag gjorde för några år sedan. men mest av allt nu så äre att ja vill att du kommer hem igen, att det går spola tillbaka till den bra tiden. finner inga ord, jag saknar dig. markus karlsson.

rest in peace min vän, min ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback