Julia Pettersson -

du och jag , det är väl så det ska va' ?

Tjenare bloggen! Denna dagen har vart väldigt slapp, kollat på tv och suttit här typ. Vill att det blir kväll så jag kan få sova och vakna upp till morgonen av att christoffer är här och gör min dag. Idag är det exakt 1 vecka kvar tills jag börjar skolan i karlstad. Jag är nervös och ser fram emot det faktiskt. Men är mest rädd för att jag och christoffer glider isär och han kommer ju träna hur mycket som helst i vinter i hockeyn, så på något sätt måste vi lösa detta han och jag, någon som vart i samma situation som oss som kan ja lite tips ? (a) Funderar på att sätta mig och kolla på film eller något. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

 se till att träffas när ni kan. De gör kärleken mycket starkare. Bättre att träffas någongång än aldrig?

2011-08-12 @ 01:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback