Julia Pettersson -

missed

5 veckor har gått och dom har gått så fort. Du är fri och lever ett smärtfritt liv nu. Men varför just du ? du var ju min vän och en vän ja aldrig ville släppa taget om. Tankarna är många och dom handlar bara om dig, tårarna är för dig och jag bara undrar vart du är just nu och vad du gör ? Ditt liv tog slut alldels för tidigt och det är som ett slag i magen att mista sin vän. Som en del av ens hjärta inte längre slår. Som när man tappar andan och försöker få luft, så jobbigt känns de. Jag kollar upp emot himlen och väntar på att få se ditt ansikte igen. Ditt vackra leende. Jag vill se ditt leende, höra ditt skratt och mest av allt se dig vara smärtfri. Du var min bästavän du fanns i alla lägen även fast vi inte hade den kontakten vi hade förut, ja kunde berätta allt för dig och du fick mig le med alla meningar du skrev. Jag behövde aldrig vara rädd, för du fick mig att chansa och ge saker och ting chanser. Detta var otänkbart att det skulle hända dig, ja minns allt från första början hur allt började. Vart du än är nu, om du ser mig om du hör mig. Ge mig ett tecken på det isåfall. Jag kan inte beskriva med ord min saknad, den gör ont. Jag kommer alltid älska dig Markus, du är fri min ängel!
940505 - 110716 ♥

Att vara stark är inte: Att aldrig falla. Att alltid veta. Att alltid kunna, eller att alltid lyckas. Att alltid orka skratta, eller att vilja mest.
Att vara stark är: Att våga hoppas. Att se ljus i mörkret, och att alltid kämpa för att nå dit och att leva livet som det är... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback