Julia Pettersson -

tired

Hej! Känns inte som jag bloggat på typ tusen år eller något. Men det är nog för jag inte haft så stor lust att göra det heller, för vissa dagar känner man att man inte vill eller orkar blogga och till slut tänker man inte på det så då blir det ingenting av det. Men mina dagar består av att sakna markus och ha tråkigt typ, så känns det iallafall men gör ingenting vettigt så.

Men i helgen var ja iallafall på fryksdalsdansen med brudarna och dansa loss där till swingfly,björnrosenström och massa andra artister om man nu ska kalla det de. Och hur mycket pöjker som helst försökte ragga men jag sa självklart åt dom att jag hade kille, och då blev dom lite snea på mig, hahahaha. Och i söndags kolla jag på när pöjkera spelade match emot fbk , förlorade med 3-2 väldigt bra gjort utav sunne tycker jag.


Idag när jag vaknade åkte jag iallafall till älskling där hans mamma gjorde iordning fika och så vi skulle ha med ner till stranden för vi skulle bada med hans familj och hans lillkusin. Var där några timmar, men jag badade inte alls har inte haft så stor lust att bada denna sommaren kan nog också bero på att jag är rädd för att få infektion i piercingen. Men efter vi hade vart där åkte vi hem till dom och åt och sen åkte christoffer och hans pappa iväg på samling vid kolsnäs. Medans maja åkte på kalas och jag,helena och lillnora var hemma. Senare skjutsade vi hem lillnora och sen åkte vi till torsby när christoffer hade match. Förlora med 7-1 tyvärr, men det var en skit bra målvakt i andra laget och hela laget där var suveräna. Sen körde dom hem mig efter matchen. Har inte gjort så mycket sen dess utom att sitta här. Ska snart gå och lägga mig för börjar bli ganska trött, så får vi se vad dagen har att bjuda på imorgon om christoffer kommer hit. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback