Julia Pettersson -

kär i en ängel

Som ni ser så var det exakt en månad sen idag som jag bloggade sist. Har haft fullt upp med skolan och allt skolarbete och självklart älskling. Nationella prov i Svenska har vi börjat med, och snart är det ännu ett svenska prov. Känns som dom första två svenska proven vi gjort gått bra uppsatsen och skrivuppgiften. Bara hörförståelsen kvar ? Månaderna rullar på.. och snart drar alla andra nationella prov igång. Idag har jag text gjort ett testprov i Kemi, som gick bra tycker jag själv, men jag gjorde bara Godkänt nivån! Skolan idag har faktiskt vart ganska soft. Träffat goa människor och älskling är en av dom. Kom hem för en stund sen, gjorde iordning lussekatter som låg i frysen och gjorde en varm kopp te. Funderar på att lägga mig och glo tv en stund, eller om jag ska sitta kvar här och prata med folk? hm.. vi får väl se blir väl som vanligt att jag hamnar framför datorn på direkten igen. Imorgon är det torsdag och sista skoldagen för min del, för på fredag är det begravning för morfar.. :( men det blir bra... och hoppas på att mamma är snäll och skjutsar och hämtar mig på hockeyn på fredag kväll för då ska jag träffa några efterlängtade kompisar jag inte sett på länge... :o Och om 11 dagar har jag och älskling 5 månaders dag :) hihi fort tiden går. Nu ska jag gå och göra något annat tror ja ? :$

- Puss




älskling när han var i egypten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback