Julia Pettersson -

Även om himlen faller ner

Tjenare alla schteeekare! igår hade jag inte tid för att blogga alls. blev inskjutsad till sunne till ishallen på hockey tidigt på morgonen. hade lovat älskling att komma och kolla på matchen. var där med hans lillasyster Maja,hans mamma och en massa kompisar. Chill vare iallafall. Dom mötte Viking som är ifrån Hagfôrs och självklart så vann sunne ik, och dom var väldigt duktiga allihoppa den matchen faktiskt jämnfört mot annars! :) Sen när matchen var slut drog vi hem till älskling, han,jag,hans mamma,pappa och syster. Åt mat och chilla för vi skulle på match sen igen mellan Sunne ik j18 - HV71 och sunne förlora men bra spelat bois. Efter det drog vi hem till älskling igen och kolla på tv och hade naiz. Sen drog jag hem runt nio eller nått och somnade ganska tidigt den kvällen för trött var jag. Jag har världens bästa pojkvän!

Idag har jag mest legat framför tvn och glott på något program som var sjukt bra och det var ju om andras liv osv.. Tog en dusch för ett tag sen och ätit för sen kommer Sofie hit och sover här. Hoppas på en bra kväll med film och mys, som alltid eller inte ibland. Saknar älskling något så fruktansvärt, och imöra har han match i filipstad och kommer göra tuuusentals mål för det är han duktig på och assister såklart han och henrik som hjälps åt mest (a) Och efter det ska han på Färjestad - Timrå med sin familj, skulle också åkt på det men vill inte riskera att bli sjuk igen eller få svininfluensan som har startat igen. Så han och jag ska ses igen på söndag, för på tisdag åker min sötnos iväg till egypten över en vecka :'( jag kommer inte överleva. Men jag slänger kanske in ett inlägg senare ikväll eller imorgon det märks helt klart. Puss


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

 Går det bra för honom? i spelen.

2011-01-08 @ 13:25:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback