Julia Pettersson -

Be With You

Tjena bloggen! idag har det vart en lugn dag. Har nyss kollat klart på "Paranormal Activity"! Det sägs att den är verklighetsbaserad medans andra säger att den inte är det ? Så någon som vet om den är det isf komentera. Om den var det så tycker jag att det är helt sjukt att man ens spelar in sånt. För man blir fan livrädd om man inte är beredd på det. Jag var absolut inte beredd på att hon skulle bli ner släpad från sängen och ut i hallen osv.. Och att hon skulle kasta in sin kille rakt i filmkameran då blev jag livrädd för kollade bort just då. Men den filmen ska man nog inte se på om man tror på sånthär som då jag gör. Känns overkligt men ändå väldigt verkligt. Ska också se tvåan ändå tror ja, har jag sett ettan får det blir tvåan också, men inte idag. Ska snart äta tror ja sen blir det duschen och film eller tv. Skola imorgon. Och det kommer nog inte direkt bli så bra uppdatering på skol veckor. Måste kämpa nu som fan. Nej nu ska jag gå. Puss


Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerlivd

 Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

2011-01-25 @ 14:35:45
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback