Julia Pettersson -

Dag 6 - Min dag

Min dag : Tog mig upp till första skoldagen efter jullovet. Tog bussen till skolan träffa äntligen älskling igen. Denna veckan är jävligt chill i skolan, alla nior har "The prodject" eller hur fan det nu va. Fick dåligt besked. Vila i frid <3 Sen sa jag hejdå till älskling,tårarna bara rann ner för kinden. Tror aldrig jag klarar detta. Hela denna dagen blev förstörd. Tårarna bara rinner. Ska ringa älskling sen ett sista samtal innan hans flyg går inatt vid 4. Sen hörs vi inte förens han hittat en telefongrej i egypten. om han ens hittar någon ?  Hoppashoppas! Nej sen blir det väl käk och så, får se hur jag mår imöra om jag orkar skolan. Jag älskar dig christoffer ha det bra så ses vi om 10 dagar ungefär! JAG ÄLSKAR DIG!!! :'( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback