Julia Pettersson -

Nattbloggning

Hej alla läsare! Idag har det inte alls hänt så mycket, har mest fixat till i mitt rum och sett på tv. Skulle igentligen vart med min pojkvän med tyvärr så blev det inte så så han ska komma imorgon (idag) istället. Så eftersom hela familjen låg i magsjukan osv.. på mellandagarna så var jag tvungen ta bort alla virus och dret i mitt rum så han inte blir smittad innan han ska åka iväg till egypten nu i Januari när skolan börjar med sin familj och såklart utan mig :( *snyft* Bäddade rent sängen, och vädrade täcket+kuddarna och hela rummet såklart. Åt en god mat och kollade ikväll på massa program jag jämt ser på kvällen innan jag ska lägga mig som då går på MTV. Minns inte vad det heter det går iallfall innan A Shot At Love With Tila Tequila som jag också ser på. Och såg nyss på Sverige -Ryssland hockey, och fyfan jevlar vad besviken jag blev på Sverige men ändå inte. Ryssland förtjänar inte en final plats så vid 01.30 inatt ska jag se USA-CANADA för förlorarna möter Sverige om 3-4 platsen eller hur det nu var. Börjar fastna för mycket för hockey nu börjar jag inse men det är ett intresse precis som alla andra intressen. Så nu ska jag gå på toaletten för det behövs känner ja så jag inte kissar ner mig ifall jag skulle somna (a),hälla på ett nytt glas julmust och stänga av datorn och vänta på att hockeyn ska börja igen och sen sova inför att invänta älskling som kommer hit imorgon. Får se vad morgon dagen med honom har att bjuda på. Vi hörs mer imorgon mina kära vänner. Sköt om er! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback