Julia Pettersson -

take my heart tonight.

Hejsan! Eftersom jag inte bloggar lika ofta nu längre så lägger jag ner det dära listan med " dag 7 osv." Det blir jag bara stressad av och känner att jag mååste göra så lägger ner den och bara bloggar som vanligt. Har inte bloggar på några dagar har inte haft lust och så. Idag har jag bara tagit det lugnt och pratat med älskling en gång idag också. Får träffa han på fredag min solbrända sötnos! Jag längtar rejält tills fredag nu för vill att han kommer hem. Som sagt så ser jag fortfarande inte fram emot skolan denna terminen. Sista terminen och allt ska vara klart tills maj iallafall ungefär helvete asså. Jaja ta dagen som den kommer bara. Har tagit tag i vissa problem, så dom är äntligen lösta osv. För en stund sen cama min kusin Frida & hennes kompis Nadja för mig chillcheyer. Dansar och jag vet inte allt. KISSIE STYLE PÅ DOM!! Nej nu ska jag snart äta, sen blir det sängen och se på filmen ; My super psycho sweet 16 som går 21.45 på MTV! Hör väl när vi hörs. Kram.

Vila i frid morfar, 110111 .v.

- no pix today -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback