Julia Pettersson -

true love.

Hejsan! satt uppe länge inatt och hade "uppesittarkväll" med några polare genom msn/fb. Och smsade men massor. Gick och la mig ganska sent. Vaknade imorse av att någon satt och kollade på mig. Älskling hade kommit och hade suttit och kollat på mig ett bra tag, hihih söt! Han kom och la sig bredvid mig och vi kollade på tv och myste. Har vi gjort hela dagen lång och även tagit söta kort tycker han iallafall! :o Han drog hem runt sju ungefär hoppas på att han och jag ses imorgon igen om jag får skjuts som jag hoppas på. Och på tisdag åker han ifrån mig, så vi ses inte på ungefär 2 veckor kommer dö. BOKSTAVLIGT! Nej nu ska jag lägga mig och smsa med älskling. Och försöka vila bort mensvärken -.-' Vi hörs när vi hörs. kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback