Julia Pettersson -

markus ♥

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt.. för i mina tankar nu är bara du, dududu hela tiden. jag kan fortfarande inte förstå varför du fick denna hemska sjukdom och alla bakterier. om du hade varit frisk hade du levt nu och då hade jag åkte till dig och vart med dig bara för att uppleva gamla minnen igen. men nu finns du inte längre. ingen kan nog veta vad för smärta detta ger mig, en smärta som aldrig kommer försvinna. du var något speciellt för mig, du var en av dom som visste allt om mig och visste vad jag menade med nästan allt jag sa. jag hann inte säga hejdå, hann inte se dig i ögonen och ditt vackra leende. nu ångrar jag att ja inte åkte till sjukhuset att ja inte åkte och hälsade på dig. men jag var så rädd, rädd för att se dig ligga döende och svag för ja skulle inte kunna ge dig styrka från min kropp som ja har velat hela tiden. på lördag är det 2 veckor sen du gick bort, du lämnade jorden och flyg upp dit du hörde hemma. du var den finaste ängeln som skapats. lova mig att vaka över mig, att ge mig kraft att orka med allt som blir svårt och jobbigt. och om ungefär 3 veckor är begravningnen, den är dagen innan ja börjar skolan. det kommer bli jobbigt, men en lättnad att veta att du mår bra nu. 1349858740936544748 så mycket saknar ja dig ungefär om inte 100xxxx mer. jag älskar & saknar dig markus. vila i frid du vackraste ängeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback