Julia Pettersson -

miss you

Hej! Började vid 9 och jobbade till 15 idag. Har varit en ganska bra dag eller ja dom här tre veckorna har varit jätte bra. Har bara inte blivit så mycket att jag vart med christoffer eftersom vi båda har jobbat. Idag var det iallafall sista dagen på jobbet och jag kommer sakna mårbacka. Men nästa år blir det att jobba där igen, för det går så bra för mig där tycker dom och dom tycker jag är duktig så jag var jätte välkommen nästa sommar igen. 2 året nu ju så gött att dom tycker gott om mig iår igen. Efter jag slutat jobba satt mamma och älskling utan för och väntade på mig. Älskling hade köpt med sig gott gott och sånt så vi kunde ha en mys kväll för imorgon åker han på hockeyläger. För er som inte vet så är min pojkvän grym i hockey och har spelat ända sen han lärde sig gå. Han har nu blivit uttagen till ett hockeyläger där det är talangscouter och kollar efter bra spelare till landslaget! Och jag tror han kommer lyckas väldigt bra inom hockeyn om han fortsätter som han gjort hittils under alla matcher,cuper och allt han varit på i sina år som hockeyspelare. Han åkte nyss hem och skulle packa det sista inför denna veckan. Och jag ska nog till pappa i veckan och hälsa på och så. Nu ska jag kolla klart på Jackass 2 och sen tror jag att jag ska ta en dusch och sova för är väldigt trött. Så ni får ha en bra kväll så får vi se när jag skriver här igen, men håll gärna koll och komentera gärna! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback