Julia Pettersson -

vi ses i nangijala

jag kan inte få ut ett ord känns det som för mina tårar bara rinner. För några timmar sen fick jag veta att du somnat in. Du har lämnat världen och kommit till himlen igen, där du hör hemma! Du är den finaste ängeln gud har skapat. Den finaste av dom alla, vi fick låna dig i 17 år men inte mer. Jag önskar jag kunde ta bort cancer överhuvudtaget och alla andra sjukdomar som tar liv. 17 år blev du min vän, jag kommer alltid älska dig och jag saknar dig något så frukstansvärt. Finns inte ord till detta, du var en kämpe.. Men nu är det slut på ditt kämpande för att bli helt frisk för nu är du fri, i friheten där uppe! Vila i frid markus, vi älskar dig!


16 juli 2011 vila i frid min ängel <3

Kommentarer
Postat av: william

 beklagar;( R.I.P

2011-07-16 @ 21:11:34
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Nathalie - mamma åt en liten prins

 Hej min vän!

Har gått igenom samma sak som du går igenom nu. Vill du prata så skriv en rad till mig. KRAM PÅ DIG

2011-07-16 @ 21:28:11
URL: http://citymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback