Julia Pettersson -

SOMMARLOV

Nu har sommarlovet småstartat för min del, börjar jobba imorgon. I fredags var skolavslutningen på morgonen efter det åkte jag, älskling och jimmie hem till mig och åt jordgubbs tårta innan jag skulle till frissan och göra iordning mig inför avslutningsfesten/balen för alla 9or! Kvällen var helt otrolig, skratt och dansande hela kvällen! Dansade ungefär konstant i 3 timmar till alla låtar sjöng och var hur glad som helst. Men när allt tog slut när man kom hem tog av sig allt började allt det jobbiga, klassen var splittrad och tårarna kom. Inget mer 9A1 känns helt konstigt! Kvällen var iallafall en utav dom bästa i mitt liv och jag önskar alla 9or lycka till i framtiden. Lägger tyvärr inte upp bilderna idag som jag har på min datorn, det är inte så många. Men orkar inte och det tar för lång tid! Dom kommer upp när jag har tid, jobbar 3 veckor nu framöver. Så vi hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: sessie

 några tips bara, din blogg är jätte fin och allt, men enligt mig så tycker jag..



1. gör texten i inläggen lite mörkare så det blir lättare att läsa.

2. dela upp texterna i mindre bitar, jag lovar dig fler kommer läsa HELA dina texter, det blir så mycket när allt är i ett och samma svep.

3. lägg in mer bilder, spelar ingen roll om det är googlebilder, mobilbilder eller kamerabilder, bilder livar upp inläggen och gör dom mer intressanta, bara några tips :)

2011-07-01 @ 20:55:42
URL: http://sessies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback