Julia Pettersson -

30 maj 2011

Hej! Tänkte slänga upp ett inlägg imorse innan jag drog till skolan men det orkade jag inte så får bli dagens första inlägg nu! Vart i skolan hela dagen och det är hur varmt som helst ute. Och på idrotten idag hade vi dans inför balen nu i nian, så vi dansade vals med våra partners. Var ganska kul faktiskt! Kom ungefär nyss hem, saknar min pojk också men han tränar ju nu. Så nu ska jag snart göra något annat, är faktiskt sugen på att baka något gott eller som jag ska försöka igen att sluta med socker men det lär ju bli väldigt svårt jag är ju trottsallt sockerberoende som då inte är så bra har jag märkt, det tar på kroppen! Och så ska jag nog försöka göra lite Geografi eller något om jag har det hemma, vi får la se! Slänger upp ett inlägg senare också skulle jag tro! Föresten så har jag haft besöksrekord och även många komentarer, och tack för det alla fortsätt så! Och fortsätt gärna fråga en eller flera frågor på min frågestund som jag avslutar ikväll någon gång! Puss


Kommentarer
Postat av: theresebjörkman, :)

 svar;



okej, jag är inte så intresserad av big brother ;)

2011-05-30 @ 17:10:58
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E

 Händer något kul under veckan? :D

2011-05-30 @ 17:44:44
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback