Julia Pettersson -

hell yeah

Nu är jag tillbax igen och har ännu inte bakat eller gjort något vettigt. Har iallafall svarat på frågestunden! Men min blogg är helt cp och texten blir helt fail, så det ursäktar jag för, men jag hoppas ni låter det gå ändå! Hatar denna stilen på texten och allt med blogg.se just nu den senaste tiden! GGAAASSH! Ska snart äta något för börjar bli hungrig igen, åt pizza förut. Och ska kanske ringa älsklings mamma också ikväll och se hur det går med allt. Vill inte gå in på detalj vad som det gäller. Bara att min christoffer har ont i magen igen och kanske ska opereras men det får vi se. Men bättre dom gör det än att han ska ha ont och må dåligt hela tiden. Älskar dig christoffer! Jag lägger nog in ett till inlägg lite senare innan jag lägger mig. Puss


jag älskar dig mest av allt <3

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E

 ja jag tänkte väl det :)

2011-05-30 @ 20:48:15
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback