Julia Pettersson -

svaren på frågestunden

Esra
Vad är ditt bästa minne ?
Vad gör dig mest glad?
Pojkvän ?
Svar;
Ett utav dom bästa är 09 när jag var på Håkan Hellström
Det som gör mig mest glad är när jag får saker jag velat ha,
min pojkvän och mina nära och kära.
Ja, jag har en pojkvän sen mer än 1 år tillbaka.

isabellaa
är du lika söt som du är i din header ?
vad ska ditt framtida barn heta ?
Svar;
Haha konstig fråga, de är väl upp till var och en vad dom tycker.
Headern är ganska gammal om man säger så, och jag tycker inte om att ta bilder på mig själv.
Jag har faktiskt inte direkt funderat så stor på det.

Anonym
har du sovit över med din pojkvän än ?
har ni haft sex än, eller tänker ni fortsätta vänta?
Svar;
Ja, vi har sovit över några gånger.
Tycker detdära inte angår någon annan,men du ska få ett svar!
Nej vi har inte haft sex ännu och vi tänker vänta tills det känns rätt.
Ida
Vilka sorts bloggar läser du?
Vill jobba med ?
Svar;
Jag läser alla möjliga bloggar.
Jag vill jobba med något inom butik eller kanske prova på att pierca oså.

Annika
Största målet i livet ?
Största rädslan du har ?
Svar;
Ett mål jag har i livet är att klara av gymnasiet helt och hållet.
Största rädslan jag har är nog "cancer" och att bli lämnad.

Linnea

1. Beskriv dig med tre ord.
2. Vad gillar du att göra när du är ledig?
3. favoritfärg?
4. Favoritklädesplagg?
5. Vilket vad ditt favorit program när du var yngre?
6. Vilken är din favorit disney-film?
7. Varför började du blogga?
8. 2 saker du ångrar i ditt liv?
9. Hur skall än riktigt bra vän vara?
10. Hur var du som barn?
11. Kaffe eller te?
12. Om du fick hitta på vad som helst med någon du känner just nu, vad skulle du göra?

Svar;

1.  snäll,har humor och sprallig

2. jag gillar att vara med min pojkvän mest av allt

3. rosa är absolut min favorit färg

4. Jeans,linne och tjocktröja

5. Säkert bolibompa, minns inte

6. hm, jadu vet inte

7. För det verkade roligt och jag ville ha någonstans att skriva av mig.

8. att jag gått på så mycket skit som jag gjort och att jag inte träffade min vän innan han gick bort.

9. Ärlig och förstående, vill inte formulera mig mer än det.

10. sprallig och busig

11. både och

12. Myskväll med min pojkvän helt klart!


Stina

Saknar du Fryxellska ?

Svar;

En del saker därifrån saknar jag mycket.


Sofia

Vad är din dröm ?

Svar;

Jag har en dröm att bota cancern!


Lisa Jansson

Vilka bloggar läser du ?

Hur länge har du bloggat ?

Vad gillar du att ha för kläder ?

Svar;

Jag läser alla möjliga bloggar

Sen januari 2009

Som sagt, jeans,linne och tjocktröja.


Valentina

Hur gammal är du ?

Vilka lander har du varit i ?

Svar;

Jag är lite mer än 16 år

Norge,Danmark,Spanien,Polen och Tyskland som jag minns.


Sandra

Framtidsplan ?

Svar;

Det är svårt att säga nu, men hoppas på en framtid med han jag är tillsammans med nu.


Felicia och Emma

1. Tror du på en framtid med dig och christoffer ?

2. hur vill du att ditt liv ser ut om tio år ?

3. vad går du för linje ? skola ? Vad kan man utbilda sig till där ?

Svar;

1. Jag tror det kan finnas en framtid för oss men man vet ju inte.

2. Jag vill se mig själv med christoffer och hans dröm som hockeyproffs.

3. Jag går Handel på Karlstads Praktiska Gymnasium. Man kan utbilda sig till allt möjligt.


Jennifer

1. Bloglovinbyte ?

2. hur lång är du ?

3. hur länge har du bloggat ?

4. Har du photoshop ?

Svar;

1. Nej tyvärr.

2. 1,63 ungefär

3. sen januari 2009

4. nej tyvärr det har jag inte


Linnea Matros

Varför började du blogga ?

Vilka bloggar följer du ?

Svar;

För det verkade roligt och ville skriva av mig någonstans.

Massa olika

 

Anonym

1. Vad heter din mamma ?

2. Har du många syskon ?

3. Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?

4. Hur många seriösa förhållanden har du haft?

5. Ångrar du något av dina tidigare förhållanden om du har haft några?

6. Var går du i skola?

7. Brukar du och din pojkvän sova över ofta?

Svar;

1. Pernilla

2. 3 stycken

3. lite mer än 13 månader

4. 2 eller 3

5. ja det gör jag

6. Karlstad

7. det angår inte andra


Emma

vilka bloggar följer du ?

favvoblogg ?

Svar;

Massa olika som jag svarat på innan.

Har inte direkt någon favorit faktiskt.


Ida

1. hur lång är du?

2. vilken skostorlek har du ?

3. vad är din favoritmat ?

4. vilken klass går du i ?

Svar;

1. 1,63 ungefär

2. 35/36

3. Fläskfile och Potatisgratäng eller något annat gott kött

4. 1a på gymnasium


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

 - Tack:D vgd ?!

2011-11-02 @ 23:45:04
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback