Julia Pettersson -

17:44

Hej! Igår hade jag inte tid och lust att blogga. För när jag vaknade skjutsade mamma mig till christoffer för han hade match så lovade att bli med på den. Medans han hade uppvärmning var jag med hans lillasyster. Fick sitta i utvisningsbåset under hela matchen med Maja hans lillasyster. Och det var Borta lagets bås. Efter matchen åkte jag,Maja och Johan (christoffers pappa) ner och hyrde filmen "hur många lingon finns det i världen" som jag sett många gånger och sen köpte vi godis. Sen åkte vi hem och väntade på christoffer och helena hans mamma. Åt hamburgare och såg på film. Fast till slut tröttnade christoffer och ville se på tv istället så gick upp och såg på detdära programmet med Robert Gustafsson. Sen skjutade Helena hem mig vid nio ungefär. Gick och la mig nästan direkt när jag kom hem.
Idag har jag vart i skolan och haft alla tråkiga ämnen Engelska,Matte och Svenska. Men svenska duger. Såg på en helt sinnessjuk film "The Experiment"! Seriöst, så sjuk film jag sett. Plågade blev dom. Hela filmen var helt död och sjuk. Nej usch hatar sånna filmer. Kändes typ som en Hitler film. Rekommenderar den INTE! Tog bussen hem vid två och sen åkte jag hem. Nu sitter jag här och väntar på mat som mamma håller på med. Sen blir det sova och vila upp mig inför morgondagen. Alla i sunne är ju lediga känns lite taskigt eftersom jag går i karlstad och har studiedag på fredag istället. Men imorgon kommer iallafall christoffer hit för då är det en speciell dag :D hiihi.

Tack även till Therese (en bloggare) för det fina armbandet. Fick hem det idag. Det var sjukt fint.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback