Julia Pettersson -

Hösten är här ?

Nu byter ja absolut till en annan kategori, för sommar 2011 stämmer inte längre.

Jag har iallafall varit hur dålig som helst på att blogga nu. Har haft mycket annat för mig. Tex. Christoffer,skolan och mycket annat. Skolan är iallafall väldigt chill tycker ja. Och älskling tränar mycket och det är jobbigt. I helgen har jag varit hos pappa och hälsat på alla hund valpar som är 4 veckor nu. Och gud vad förälskad jag blev i en stor vit valp, ALBERT hur gooo som helst. Åkte i fredas och kom hem igår kväll för skulle vara med Christoffer idag. Han kom vid elva ungefär imorse och åkte hem runt fem för han skulle iväg och äta med sin familj och sina kusiner. Jag ska snart äta och ska försöka lägga mig skapligt tidigt iallafall inte för sent. Har väldigt ont i ryggen och magen idag, brukar få det då och då. Jag ska försöka blogga mer men ja har inte så mycket tid och har inget speciellt att blogga om. Så det kan bli lite sådär inte bloggande ibland, iallafall oftast. Puss


Kom gärna med förslag om vad jag ska skriva om och så, vore ett + så jag kan komma igång mer igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback