Julia Pettersson -

you make me smile

Hej! Sitter typ här och nästan halv sover känns det som. Är hur trött som helst idag. Gick upp runt sex och gjorde snabbt iordning mig och drog till bussen. Kom till skolan runt åtta ungefär så hade en halv timme på mig att typ "sova" innan vi hade engelska. Fick tillbaka provet vi gjorde igår. Fick E som är G i vanliga fall. Inte helt nöjd, men har ju varit sjuk så de gick ganka bra ändå för att inte ha tränat. Sen hade vi matteprov och de gick ju som de gick, ska nog begära att få göra omprov om ja inte får G på det, för jag kan lixom det vi hade på provet men ändå inte.. När det väl kommer till prov fuckar sig det alltid för mig. Sen hade vi lunch och efter det svenska men självklart så kunde ja fått sluta redan vid elva tiden men våran svenska lärare sa de till oss när vi kom till svenskan att dom som skrivit klart novellen fick sluta. Så dryygt å vänta till två bussen men. Tog den hem iallafall sen åt jag lite fika och tog en cappuccino när jag kom hem. Har legat i soffan och glott på tv ett tag nu, så tyckte det blev dax att ge er ett nytt inlägg.

Idag blev det inte hem till christoffer, för han är sjuk den stackaren. Men imorgon åker jag dit och piggar upp honom. Och hoppas på att mitt jävla munsår försvinner snart. Men tills på tisdag måste det försvinna.

Imorgon börjar också min första praktik, och jag ska vara på Mc, hoppas det blir bra och kul. ;)

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback