Julia Pettersson -

20:27

Hej! Har inte bloggat på några dagar nu som ni kanske märkt, om ni ens kollat bloggen ? Har haft som sagt fullt upp skolan hela tiden och har för mesta dels bara kollat facebook oså och de har då skett genom iphonen. Har försökt blogga MEN blogg.se appen, hur fan fungerar den på iphone ? Ni som vet kan väl vara super shyssta åå berätta! Idag har jag lekt med älskling efter skolan, tolka inte lek som annat, vi har BARA vart. Han åkte nyss hem och jag ska snart kolla vidare lite och sen sova så jag orkar upp imorgon. Ni får ha det bra, skriver när jag kan! Lämna komentarer eller vad som helst! Puss


ps. tävlingen blir raderad från och med idag pga av olika skäl.

Kommentarer
Postat av: Micaela

 Ganska schysst att ställa in en tävling när folka har anmält sig och länkat, gillat (på facebook, bloglovin) och bloggat om tävlingen!

Tänk på de för de kan göra så att du tappar läsare och kommentarer i fortsättningen.

Tack

2012-01-26 @ 14:36:03
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback