Julia Pettersson -

Svarar på frågestunden!

Anonym:
Hur gammal är du ?
Är du lika gammal som christoffer ?
(snygg blogg och bra bloggat)
Svar:
Jag är 16 år fyller 17 om drygt en månad.
Nej jag är inte lika gammal som christoffer.
Tack så mycket!

Ida:
har hört att du och christoffer inte får sova över, varför får ni inte det ?
Svar:
Om det är nu den ida jag tror så kan jag bara svara dig såhär; det har ingen annan med att göra, vi har vårat egna privat liv och jag är oerhört trött på att folk ska lägga ner sig i den. Och vart du nu har hört det vet jag inte, hade varit lite roligare att svara på just din fråga ifall du hade angett vem Ida du nu är, som sagt INGEN har med vårat privat liv och göra. Så sluta lägg ner er i vårat förhållande så mycket som vissa gör. Punkt slut!

Sara:
Har du bloggar på någon annan blogg än denna ? :)
Svar:
Ja det har jag faktiskt på några stycken.

Linnea:
hur lång är du ?
dröm resemål ?
Svar:
Jag är runt 162 ungefär, har inte mätt mig på ett tag.
Jag skulle vilja åka till New York,Miami eller något sånt annat ställe.

Anonym:
Pendlar du varje dag till skolan ?
Är det jobbigt ?
Svar:
Jag pendlar varje dag till skolan och ja det är jobbigt då och då men jag börjar vänja mig.

Wilma och Fanny:
Varför började du blogga ?
Hur länge har du bloggat ?
Hur länge tror du att du kommer blogga ?
Svar:
Jag började blogga för att kunna skriva av mig och det verkade kul.
Jag har bloggat sen Januari 2009.
Jag hoppas att jag kommer ha kvar intresset länge.

Anonym:
Vad är du mest nöjd med över dig själv ?
Vad tycker du om hockey ? tycker du det är jobbigt att christoffer tränar så mycket ?
Vad är din högsta önskan i livet ?
Vad vill du bli när du är stor ?
Svar:
Jag är nog mest nöjd med mina fötter och min näsa.
Jag älskar hockey, jag tycker de är jobbigt i perioder men det är ju hans intresse och det håller jag fast vid.
Min högsta önskan är att jag och christoffer håller ihop hela livet och att ingen i min närhet får cancer.
Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor, egen företagare och äldre såklart.

ADARAS.se:
Vad är det pinsammaste du varit med om ?
Vilket är ditt favoritprogram ?
Favoriträtt ?
Favoritbloggar ?
Svar:
Hm.. jag har varit med om mycket pinsamt. kommer inte direkt på någon att skriva..
Mitt favoritprogram är nog Unga Mödrar och sådana program och sjukhus program. Och sport!
Jag älskar kött och fisk!
Jag läser alla möjliga bloggar, men min favorit är nog Caty.se.

Anonym:
I vilken ålder förlorade du oskulden ? Om du gjort de.
Vill du vara tillsammans med christoffer hela livet ? Vill du inte testa någon annan och se om du hittar någon bättre ?
Har du och christoffer haft de än ? Antar att det är en dum fråga eftersom att ni har varit tillsammans länge men behöver ju inte vara så för de.
Svar:
Ja, men det angår ingen annan.
Ja, jag vill vara tillsammans med christoffer hela livet. Och nej, det var verkligen en dum fråga, för jag skulle inte kunna tänka så och christoffer är den bästa jag haft hittills och den sista jag kommer ha!
Jag och christoffer har INTE haft de ännu vet inte heller hur många gånger jag har svarat på det!

Anonym:
Vad är din åsikt om analsex, har sånt problem skulle verkligen vilja höra din åsikt!!
Svar:
Tycker du borde gå till ungdomsmottagningen eller vårdcentralen, jag är ingen sexdoktor.

Felicia&Emma:
Vad tycker du om sånna som komenterade längst upp ? (nu är det alltså längst ner när jag svarar)
Vilken skulle du inte kunna leva utan ?
Om du fick byta utseende med någon, vem skulle det vara ?
Svar:
Jo visst är det töntigt och så, men jag vet exakt vem personen är och personen hade inte sett att jag hade skrivt att jag bara tog emot seriösa frågor.
Jag skulle inte kunna leva utan christoffer, jag svär med handen på mitt hjärta.
Jag skulle lätt kunna byta utseende med Taylor Swift eller någon kändis.

Din älskling <3:
Älskar du hockey ? :)
Svar:
Ja det har jag börjat gjort sen du kom in i mitt liv, mitt liv består bara utav dig och hockey nu typ. Puss

Mamma:
Älskar du mig ?
Svar:
Det vet du att jag gör fast jag inte visar det så.

K:
Brukar du pulla hårt när du tänker på christoffer ?
Svar:
HAHAH K.. du är fan störd. privatliv kallas de ?


Som ni nu ser är det S T O P P i frågestunden!

Kommentarer
Postat av: Andrea

 fin blogg :)

2012-01-09 @ 17:32:46
URL: http://ffinasteeduw.blogg.se/
Postat av: Sophie "autophoto.blogg.se"

 Hejsan, hur va din start på de nya året varit? :)

2012-01-09 @ 18:46:58
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback