Julia Pettersson -

AMAZING

Nu är jag nyss hemkommen ifrån mormor efter att ha handlat lite påvägen hem också.
Skolan idag var ganska dryg då vi började 8.20 och slutade 11.10 kändes lite onödigt att gå upp 6.15 för att dra ner till bussen för en så kort skoldag, men jag får väl vänja mig eftersom jag slutar så varje fredag. När jag slutade åkte vi direkt till mormor och så köpte jag med mig panpizza för var så hungrig! Och nu sitter jag här hemma igen!

Helgen kommer nog vara långtråkig och jag kommer vara ner för det mest, men vi kör på!
Eftersom min pojkvän har åkt på hockeycup till vänersborg denna helgen så kan jag inte umgås med honom, hade önskat jag kunde bli med men det gick inte. Så denna helgen blir det sängen och lata sig med kanske något gott ? Och ikväll ska jag se på tv och mysa med familjen kanske, eller för mig själv ska försöka sova tidigt för är så trött och ont i magen. Så ska jag försöka dra igång en dagens blogg också, så anmäl er till den sen! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback