Julia Pettersson -

Slappis

Nu sitter jag här igen med en förbannat ond mage och lite huvudvärk, man kan undra varför just jag.
Det är ofta jag har just dom sakerna ont i magen och huvudet, inte bra inte. Kan nog bero på en viss tjej sak och en viss data sak, eller ? nej inte alltid men kanske just nu, vem vet ? inte jag iallafall..

Helgen har vart ganska bra ändå, bättre än vad jag trodde den skulle bli.
Tog bussen till Kristinehamn i fredags och spendera dagen/kvällen med bror,pappa och min brors mamma och syster eller hur jag nu ska förklara det enkelt för er så ni förstår. Lördagen firade vi brorsan som blev 9år gammal, glad var han och kul hade vi ett tag. Senare på lördagen tog jag bussen hem och somnade underbart bra i min egna säng när jag kom hem. Igår var det ju söndag och den spendera ja med älskling genom att kolla 98:as cup där dom kom 2:a och sen fira vi hans låtsas mormor som fyllt år. Det var min helg kort och gott.

Idag är det ju Måndag och ingen måndag som helst utan en SOLIG måndag!
Gör absolut ingenting just nu. Sitter här och rötar som man nu säger på värmlandska. Har mailat runt till folk om massor med saker och ska skriva klart CVN till ett utav sommarjobben om jag orkar göra det just nu, var massa kluriga frågor. Ikväll ska jag slappa hela kvällen lång och tagga inför en ny skoldag kanske, eller ? JA! Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer förutom att detta var ett riktigt tråkigt och onödigt inlägg gjort utav mig! Hehe,

Kommentarer
Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

 TÄVLA OM VALFRI VÄGGTEXT/VÄGGDEKOR TILL VÄRDE AV 250 KR HOS MIG!

http://lillaelins.blogg.se/2012/march/tavling-vaggtextvaggdekor.html#comment

2012-03-26 @ 14:53:32
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback