Julia Pettersson -

TRÖJAN DU HATAR

Denna dagen är bara så långsam och tråkig, varför då? jo kanske för att jag tycker den är det bara! Jag vet faktiskt inte varför jag tycker det, kanske för att det blåser så mycket eller för att jag är trött och sur, för ingenting. Och för att christoffer inte är hemma och tar hand om mig. Jag saknar honom så mycket, dygnet runt.

Jag har faktiskt gjort en bra sak idag som jag hoppas går jätte bra när jag väl lämnat in allt. hehe
Har skrivit CV som jag ska lämna in på massa ställen till veckan angående sommarjobb, håller tummarna uppåt för att det ska gå bra och att jag får något av dom jag ska söka till, går bara att hoppas! Pengar vill man ju alltid ha, som sagt! ;)

Ikväll ska jag faktiskt fortsätta skriva om jag har ork till det, eller så blir det imorgon.
Jag ska börja skriva på den skriftligadelen i nationella som jag ska redovisa på tisdag inför våran klass och en annan, jag är nervös eftersom jag är så dåligt på att stå framför folk på det sättet, önskar jag bara fick hoppa över den delen. Tänker inte berätta ännu vad jag ska skriva om förens jag gjort detta, det är hemligt än så länge. Men jag tror och hoppas jag får bra betyg för det är ett känslig ämne hos mig och många.
Nu ska jag faktiskt ta och äta och sen får vi se vad det blir! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback