Julia Pettersson -

Grums here we come

Yey! nu är det jullöv, och det gillar vi! Slutade runt elva idag. skriver dagen kort och gott ;
Kom till skolan runt åtta, träffa Nathalie & Elin.. Snacka med dom lite, följde med dom till D! Sen så dorg jag ner till min korridor -.-' A, åttaaett. Började 08.15- fick gå in och fick fika, lussekatt,pepparkaka & festis! (a) göttmos! Sen så läste vi våra berättelser vi typ gjorde tsm i grupper igår, fail. Sen läste anna-mentorn något matteberättelse julgrejs! :s nått sånt iaf, den vif 08.45 började vi göra iordning oss för vid 09.00 skulle vi vara vid kyrkan som ligger skit nära skolan -.- gick dit upp med Kevin,John och Carl - bästa vänner? x'D hahahaha. NOT! Sen blev det lucia tåg och massa sånt i kyrkan. Felicia Söder var grym när hon sjöng, trodde inte hon va så bra! ;) Sen slutade det runt halv elva där trorja? ;s gick tillbax till skolan och fick våra betyg :p skriver inte dom här! Blev inte så jätte nöjd, men en bra början elr om jag kan säga det så ? ;o Sen fick vi sluta, krama Felix hejdå och massa andra! Följde med Sandra till matsalen så hon fick äta, då kom min älskade vän Ove till skolan och hälsade på så var med han lite, han fick sina betyg också. men eftersom han inte får vara i skolan så,ja så sa börja jag gråta lite ;'/ haha. xD Sen gick han och lekte med Erik så gick till Sandra igen, sen hämta mormor mig. Kom hem runt tolv ? eller nått sånt skulle jag tro. Tog lite knäck sen satte mig här. Dagen kort & Gott? (L)

Sen hämtar Sofie & hennes pappa mig, för han ska skjutsa mig & Sofie till hennes bror i Grums! Det ska bli kul att träffa han, träffa han sist när jag var i smååren, eller? ;p sen åker vi hem imorgon, ska köpa julklappar lite sådär lätt med mamma & daniel. sen ska sofie sova hos mig, så ska vi in till sunne till veckan och leka med felix kanske ? kul, fan vad gött med löv! eller vad säger ni sötnosar?. Nu ska jag äta tror ja ? bloggar mer imorgon. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback