Julia Pettersson -

Merry Christmas

God jul allihoppa! Jag känner direkt ingen speciell julkänsla konstigt nog ? Men det kanske ändras fram emot kvällen då familjen,Ronny & kanske Jerry ska sjung singstar och massa annat kul. Vi åt jätte god mat idag, har nog aldrig ätit så mycket jul mat förut i hela mitt liv! Så gott med Lax & Sill tycker jag , :p I julklapp iår fick jag ;

Bassystem till datorn :D (favorit)
Hello Kitty pyjamas
ögonskuggor
bodylotion & hudgrejs
pengar
mega stort ljus.
tröja.

Får ännu mer på lördag ir söndag när jag ska till pappa! Åker till Sjötorp till pappa på lördag.
Om 4 dagar åker jag till Frida i asås/gbg :D och stannar ganska länge tror ja!

nu ska jag skriva med johan & jocke lite.
& lyssna dunkdunk :D mysa med familjen sen. Ha en fortsatt super skön julafton! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback