Julia Pettersson -

27 januari

Hejhej , idag´var det då skolan.
På morronen blev det att minnas förintelsen nånting..
Det dära med Judar .
JÄVLA GUBBJÄVEL är hitler .:@
Kmr inte ihåg vem jag fick skriva ett brev till Rachel ... nånting :s
Alla som undrar är att vi fick skriva brev och låssas att den personen vi fick var en vi kände . Men den hade dött där.
Det var riktiga personer som hade dött som vi fick!
Sen var maten BLÄÄÄ i dag också :p
Fettt -.-'
Hm .. Den lektionen som var värst var den Viktor satt och frågade typ om jag va kåt ? :p Hahah , irriterande kille det ;)
Men kanske rolig x))
Sen efter skolan kom mamma , daniel , elvis och leah och hämta mig :)
Då blev det Volvo och Coop :)
Jimmy skämde ut mig förrut idag också ...
Simon skrämde mig ;)<3



Puss på dagen ! / j







Kommentarer
Postat av: Lill anus pung knut

 Ska du inte skriva om arabernas minnen i mongoliet XD

2009-02-15 @ 01:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback