Julia Pettersson -

29 mars

Tjosan ! :)

Helgen har vart ganska kul.

Ifredags blev det sunne efter skolan.

Gick till selma och åt glass m,m ..

Sen hämta pappa mig efter det.

Vi hämta Zindra hemma hos mig.

drog till k-hamn och käka kina mat!

Sen hem och sova.

Lördagen blev det m-stad och handla..

Sen på kalas hos lillbror oscar i k.hamn :)

Kom hem med bror oh pappa sent på kvällen,

Då stack vi över till melker och hämta Zindra.

Sen sova , nu på morgonen blev det kolla när bror,

bowla i k.hamn. Sen köpte vi glass , men skjutsa dom hem mig,

Nu ska Zindra vara hos mig en hel vecka till , hon har vart här typ 3 veckor då :)

Ha en bra kväll allihopa ,


puss / j


Kommentarer
Postat av: Emma

 ha en bra kvälll :)

2009-03-29 @ 19:03:56
URL: http://atawallpa.blogg.se/
Postat av: kiWki

 Hej :) Nu behöver ja ett tips från dej :) Vilken hårfärg ska ja har ? Kika in i min blogg & säg va du tycker :) Kramar kikki.

2009-03-29 @ 19:07:24
URL: http://keriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback