Julia Pettersson -

30 mars

Skolan idah var allmänt ledsam. :'/

klockan 13.00 samlades alla i sina klassrum!
Och våra mentorer , berätta om en kille ...

Han hade hittats död i sin säng i morse av sin familj.

Dom tror han tagit sitt liv .. Men vet inte hur ...

Jag kände han inte , visste knappt vem han var.

Men sörje ändå , jag blir jätte ledsen av sånahära saker sker.

Han gick i 8:an , han mådde nog dåligt över nått ...

Men ingen vet varför det hände , det är tragiskt :'(

Hans flickvän och många fler saknar han.. !!

Men det är nog bäst att inte prata om det..

R.I.P Simon Hultgren , vila i frid ! <3

Efter skolan gick jag , emma , märta och lovisa ner te sunne,

mötte daniel , åt på sibylla och så,.

Sen mötte vi Linnea hon följde med till selma och slöa sig :)

Sen gick vi till sibylla igen och köpte glass .. :p

Daniel , märta och lollo dissa oss ..

Jag , emma och linnea slöa oss ännu mer..

Sen drog emma hem :/

Jag och linnea sa hejdå och så till varann .

Sen mötte jag lollo som följde med mig till kulturskolan :D

Sen kom mamma och hämta mig ^^

Nu är man hemma , och funderar och måt skit .. :/

ha det bra allihopa , <3


pussar oh kramar / j


Kommentarer
Postat av: Anonym

 fy fan vad du är dum! "Dom tror han tagit sitt liv .. Men vet inte hur ...



Jag kände han inte , visste knappt vem han var.



Men sörje ändå , jag blir jätte ledsen av sånahära saker sker.



Han gick i 8:an , han mådde nog dåligt över nått ..." just det du kände han inte! hur fan kan man skriva ett sånt jävla sjukt inlägg?! oj var det meningen att alla skulle tycka synd om dig eller vad?! å sen helt kallt fortsätta å skriva om din dag på sunne. Fy fan vad kallt!



"Hans flickvän och många fler saknar han.. !!



Men det är nog bäst att inte prata om det.." klart att vi som kände han saknar han! å jag kan svara dig att nej, du ska inte prata om det! Du är ju så jävla respektlös! hur fan orkar du med dig själv...?



2009-10-01 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback