Julia Pettersson -

bloggar

jag ryser när jag hör ditt namn, det bara är så.

ser du stjärnan i det blå,ja den lyser för oss två.
du får mig att förstå, ditt namn får hjärtat mitt att slå.



www.fridacarooline.blogg.se
- Läs hennes blogg för att den är rolig & intressant.
hon skriver om din vardag & sitt roliga liv med henne bästis Linnea.

www.linnehaaa.blogg.se
- Hennes blogg är ganska rolig, då & då bloggar hon.
inte alls så ofta, men rekomenderar den för nybörjare.
Hon skriver om sin vardag & så.

www.patriciamaria.blogg.se
- hennes blogg är nog en utav dom bästa jag vet.
hon skriver om sin vardag & sitt liv både insida&utsida.
den är verkligen bra, & så. Mycket skrivet & bra.

www.ellsberg.blogg.se
- nybörjare på blogg.se så ja, roligt roligt att läsa om hennes vardag.
fast vi ändå ses dygnet runt.

www.kissie.se
- en blogg/sida för dom som älskar kissie & hennes tjabel ;s
haha, vardag & kändis livs blogg om man säger så.
väldigt känd blogg bland ,ungdomar.

www.hhonemma.blogg.se
- Emmas blogg är ny & ändå kul.
inte så många inlägg men det duger.


Detta är bloggar jag rekomenderar just nu, vill just du bli rekomenderad/reklamerad .. Komentera!

Kommentarer
Postat av: frida

 tack för reklamen julia xd

2009-11-25 @ 20:26:57
URL: http://fridacarooline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback