Julia Pettersson -

Fredagsmys!

Hejsan blogg världen! skola idag då!(: ganska lugn & rolig dag idag ? mabye. såhär såg lektionerna ut :
Svenska - Läsa boken vi läser.
So - Jobba med uppgiften vi fått, som ska lämnas in på onsdag.
Lunch - matmatmat,blev ingen mat för min del, uuuh på maten idag ;oo
Engelska - Inte engelska på bryggan idag,så var i klassen! Gruppuppgift!
Elevensval - Har igentligen EuMoppe,men orka inte det idag heller, så fick bli Musik! & den var inställd.

Efter skolan drog jag ner på sunne. Gick te sunne pizzeria,där jag var/träffa Suss,Lina,Tobias & Mikaela.
Lina & Mikaela praoade där så nice va ? ;) dom slutade runt tre så då stack vi ner te coop & hämt ut pengarna te Lina & Mikaela till maten. Suss & Tobias drog hem te sig. Vi åt på Törggrillen! MUMS!!! god mat har dom där iaf!  Sen drog vi runt, träffa Elin & Nathalie dom drog med oss, gick te bubblan & hämt jocke göbben :D Han följde med te tågstation & hämt cigg te Lina! :) Sen blev det bubblan igen, & hämt Kai :D Rajrajrajraj ;D Gick te Suss & häls på henne,där fanns &så, Johan Jager & med fler. Sen runt fem var jag tvungen att dra hem, så Jocke & Jag & alla krama varandra :) & sa byebye ;) Men saknar dom redan. Ska leka med dom snart igen, träffar nog Jocke te helga när jag ska te deje mabye! När jag väl kom hem åt jag kladdkaka, & daniel kom hem! Ronny fanns där hemma &så. Åt kladdkaka & så. Nu ska vi snart äta & mysa som familj. Så jag slutar bloggandet här ? Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback