Julia Pettersson -

ÄNTLIGEN ÄR VÅREN PÅVÄG! :D

Hej!  Jag vet att jag var sjukt kass på att blogga nu det senaste, men har haft stora anledningar till att inte gjort det, har onte orkat har inte vart så på bra humör och så.. ni kanske har märkt det på några senaste blogginlägg. Ja igår var det iallafall påsk, det firades med familjen,kusinerna och deras mamma och mormor & tomas. Det var kul och god mat, det har vart så skönt väder ute de senaste dagarna men har inte vart ute någonting men har bara gått ut en snabbis i tröja ;) det är så skönt ute nu. Idag är det väldigt fint väder så har haft öppet mitt fönster i rummet ett tag men stängde igen det för en stund sen. Sen kommer märta hit med massa filmer så ska hon och jag ha en egen liten tjejkväll ikväll det var för längesen vi hade det tycker jag allt ;p Imorgon ska jag till Deje på eftermiddagen trorjag och sover hos sofie och mina kusiner där och träffar folk. Och resten av veckan kommer det nog blogg inlägg på, kanske! Ska försöka vara med älskling någonting också, vi har inte vart ännu och vi har vart tillsammans 2 månader snart, men han har fullt upp med att greja med sin epatraktor tills han ska göra uppkörning&provet, och det accepterar jag då får vi bara mer tid tillsammans när den är klar får jag hoppas, han har iallafall lovat mig det. Helgen som kommer så kommer min bästavän markus hem från sjukhuset i göteborg han är hemma under helgen så då ska jag till pappa, och då ska jag markus & kristoffer sova hemma hos kristoffer. det var väldigt länge sen jag var hos pappa nu, saknar alla där. I sommar ska jag försöka träffa dom oftare! Nu ska jag fortsätta mumsa i mig mina påskägg jag fick igår :') och vänta på märta, får se vad vi hittar på. Ha en fortsatt fin vårdag och rösta rösta rösta på min bikini som finns i blogginlägget här under! Ni får ett litet smått roligt skämt utav mig, för jag har dålig humor så ni vet ;) Pussar ' Juliaa.


" varför är blondinskämt alltid så korta ?"
- för att brunetter ska förstå dom.."
HAHA!




osminkad & inte iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback