Julia Pettersson -

jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Så var snart denna tråkiga och våriga dag över. Kändes verkligen som våren hade kommit igång idag sol och värme. Bakade Mollusker som det kallas blev sådär, första gången ju! ;) Har bara legat i sängen och slappat och det ska jag fortsätta med hade jag tänkt! Ikväll blir det bigbrother som jag igår missa för jag var i stan med älskling och mamma och köpte knästöd och sen åkte jag med älskling på hans match som dom förlora dåliga domare kan jag säga att det var, fyfan! Ska försöka ta mig något och äta snart tror ja. Mår inte helt prima menmen, vi får väl se om det beror på att jag är hungrig igen. Suger på att blogga, och bilder orkar jag inte ta längre.. ha-ha. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback