Julia Pettersson -

svaren






Tycker du min blogg är bra ?
- Jag har inte läst din blogg direkt så mycket, så kan inte säga så mycket om den.
Har du och din kille haft sex ?
- Nej det har vi inte, och vi tänker vänta med det!
vad är det värsta du vet? hur gammal är du?
om du fick välja EN sak du skulle vela ha, vad som helst, vad skulle du valt ?
- Det värsta jag vet är falska personer och folk som sviker.    
- jag är 16 år.                                                                                                                                  
- Jag vet faktiskt inte, det var en svår fråga.
Vad tycker du om att din ex pojke emil eller va han hette har en annan tjej ? tkr du att han fick en bättre eller sämre tjej än dig ?
- Jag tycker att det är kul för dom båda och jag är glad för att han är lycklig med henne.
- Alla har olika bra egenskaper, man har både bra och dåliga egenskaper. Det finns inget svar på det exakt, hon kanske är sämre än mig på en viss sak och på en viss sak bättre. vad vet jag ? är iallafall glad för deras skull!
hade du bättre sexliv med ditt ex eller med christoffer ?
saknar du dina ex ?
- Asså tror folk nu för tiden att ett förhållande går ut på sex ? herregud! Och jag har inte haft sex med Christoffer och sen så är det ganska privat ändå, privatliv kallas det.                         
- Jag kan inte direkt säga att jag saknar dom på det sättet, men ibland är det klart att man blickar tillbax och saknar vissa stunder med en viss person man kanske haft något med.
vad gillar du mest på dig själv och vad ogillar du mest? på utseendet och insidan :)
skulle du kunna plastikoperera dig, och vad skulle du göra för ingrepp isf?:) - Jag gillar mina ögon, näsa och öron. Vet inte varför. Men öronen för dom är så små (a)        
- Nej jag skulle inte kunna göra det, har inte ens en tanke på det! Varför inte vara som man blev född och acceptera sitt rätta jag ? och inte skulle jag slösa en förmögenhet på sånt! :)
drömresa?
favoritskådespelare?
- Jag har många drömresor, så kan tyvärr inte säga en!                                                                
- Jag suger på namn på skådespelare, men Hilary Duff är en av dom bra tycker jag.
ålder?
längd?
singel?
antal besökare?
- Jag är 163 ungefär tror jag.                                                                                                           
- Jag är i ett förhållande.                                                                                                                
- Det varierar från dag till dag, så vet inte exakt.
Favorit film ?
- Raise Your Voice är en väldigt bra film!
hur gammal är du ?
vilka är dina bästa vänner ?
- Jag är 16 år.                                                                                                                                   
- Jag har flera bra vänner, men louise och martin är två väldigt bra vänner.
Din dröm ?
- Min dröm är att dom botar cancern, och jag har många mer drömmar.
Ditt dröm resemål ?
- Jag har många, men jag skulle vilja åka tillbax till Puerto Rico i Spanien!
Vad är din favoritfärg ?
- Rosa är min favorit färg och har vart länge.
Hur länge har du bloggat ?
- Sen januari 2009
Har länge har du bloggat ?
Favorit låt ?
- Sen januari 2009.                                                                                                                         
- Har många så kan inte svara på det.

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E

 skulle man ställa fler frågor? :)

2011-05-30 @ 20:14:48
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback