Julia Pettersson -

tjugotredjeapriltjugohundratolv

Hejsan! Jag skriver lite om dagen kort, är inte på blogg humör alls idag. Sorry!
Hela dagen har sugit sig totalt för mig. Lärarna har vart allmänt störande och jobbiga, jag har haft dålig humör tillbax men så är det en gång i månaden för alla, men jag har verkligen problem vissa dagar med humöret, hehe. Fick sluta 15.15 fem minuter tidigare jippi, eller inte läraren är lite fläng. Gick direkt upp till skolan mötte älskling och väntade på bussen. När jag kom hem åt jag ugnspannkaka och bytte om sen drog jag iväg på fotbollsträning. Det gick sååådär bra idag, hade kunnat gått bättre. Men som sagt måendet och humöret ska också funka bra för att träningen ska funka bra. Träningen börja vid 18.00 och sluta 19.15 väldigt kort träning på måndagar men det funkar det med. Fick även veta att träningsmatchen blir återigen inställt för vi har för lite folk som kunde vara med, tråkigt. Och serien börjar om knappt 3 veckor, undra hur allt kommer gå. Efter träningen åkte jag hem och slängde mig in i duschen, så nu är jag fräsch och trött som fan. Men jag kan ju inte missa bigbrother, får se om jag somnar eller inte. Ska försöka få i mig något att äta och även göra iordning en liten massäck inför nationella imorgon så inte min mage kurrar inför alla. Nu ska jag iallafall sluta skriva, hoppas ni haft en bra dag som jag då inte direkt haft. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

 Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig kväll :):) Berätta gärna vad du tycker om min dikt och svara på senaste frågan i Q&A ;) KRAM

nojjz.blogg.se

2012-04-24 @ 19:08:12
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback