Julia Pettersson -

miss my friend



Äntligen är solen här igen och hoppas den håller i sig. 
Det har bara regnat och regnat här ju.. usch fy och blä för det. Och min älskade vän Skrållan, alltså min katt är försvunnen. Så jobbigt, hoppas också hon kommer hem snart. Hon är väl ute på nya äventyr igen.Typiskt henne! 
 
Jag har inte heller berättat om vad jag gjorde förra helgen. Då var jag iallafall i Göteborg!
Bowlade och gick och åt gott och liseberg såklart. Ganska fint väder var det också tur det!
 
Idag fyller faktiskt min älskade och saknade pojkvän år! 
Men han är ju på hockeyskola och kommer hem sent ikväll, typiskt. Är såpass förkyld så vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Kanske hittar på något med någon vän, det märks. Ska försöka vila lite nu, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback