Julia Pettersson -

20 månader ♥

Idag har jag 20 månader med världens underbaraste och bästa pojkvän!
Man kan inte få något bättre än det jag har med honom. Puss på honom!



Jag har inte bloggat sen söndags eller något beroende på att jag har inte orkat och haft tid som vanligt. Har tränat och bara tagit det lugnt. Så bloggandet kommer komma efter nu när sommaren kommer riktigt ordentligt.
Så är de! Går kvällen ger jag tummen upp mer eller mindre. Mötte upp brudarna runt sju och då gick vi alla hem till Elin, där vi snackade och åt chips,godis och drack dricka lite sådär. Sen runt halv nio eller något gick vi vidare till Johanna där vi tog lite kort och sen lämnade massa saker. Sen drog vi oss vidare mot killarna och träffade dom en stund i typ 10 minuter sen drog vi vidare mot Kolsnäs! Tog ett tag innan vi bestämde oss ifall vi skulle gå in eller inte men det slutade med att vi var där inne med massa folk och hade en skön kväll. Lasse Stefanz var ju där, hehe. Det är tummen upp för min del! Skulle åka med min kusin hem och tyvärr skulle han hem runt ett så då åkte jag med honom det var en utav dom tråkiga sakerna under kvällen, hade hoppats på att stannat längre men annars skulle jag fått gått hem. La mig direkt jag kom hem och sov lääänge idag. Ska fixa mig för kvällen snart och sen se big brother.

Den andra tråkiga saken som skedde igår kväll var att en 16 årig tjej omkom i en olycka på ett annat ställe här i Värmland. Usch så hemskt. Alldeles för tidigt, och hennes vän hamnade på sjukhus med skador. Men det var inte lika allvarligt. Lägger upp en text jag skrev på facebook om detta.



Förstår inte hur en människa kan gå så långt så den sätter sig vid ratten onykter. Som sagt: När spriten går in, går vettet ur. Det stämmer något så fruktansvärt. Jag skulle själv ALDRIG sätta mig bakom ratten onykter, jag är smartare än så. Lite vett borde man ha. Men han som gjorde det har all rätt i världen att må dåligt över det som hänt. Jag kände inte tjejen som omkom i olyckan, men mina tankar går till alla anhöriga. Vila i frid, hoppas du har det bra. Du var för ung för detta. Ingen ska behöva omkomma såhär. Vila i frid! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

 hoppas du haft en bra dag! :D

2012-05-27 @ 22:02:22
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback