Julia Pettersson -

15 mars

Godmorgon gott folk !
här sitter jag och har tråkig,
pappa och kusin har dratt och hämtat en bokhylla i m-stad ..
Gårdagen var helt jävla perfekt , tack krille :D
"vattenfallet" var en av dom sämsta sakerna igår xD
Alla som vill läsa om det läser på en av bilderna igår ..
sen slängde jag mig i soffan hos krille , såklart...
Så låg det glas det så jag fick in en glas mit i armen ><
Ajjjjjj vad ont det gjorde :@
Sen var vi själva till typ 18.00

sen drog vi till elin oh lekte mörkkurra
Sen flumma vi ännu mera , jag gjorde så elin trilla ner vid soffan.
Sen pussa jag krille i pannan så han fick läppstift där xD
Så han har märke där nu också :s :O
Men jag gjorde det med skoj ,,......
Sen drog vi hem vid 20.00 kolla mello och åt kebabtallrik :)
Den dära La voix låten , var urdålig ,... Emd skulle vunnit <3
Jag röstade faen 12 gg på emd , i onödan ><
mahahah , shiit i det ...
sen efter mello drog vi tillbax till elin och flumma.
sen vid typ 23.30 drog jag och krille hem till oss själva..
Jag somnade direkt när jag kommit hem , dagen var slit sam..
Nu ska jag snart göra iordning mig ska på bowling i k-hamn :)
sen zindra med mig hem till mamma igen :)
Helgen var verkligen värd.. <3

kyss/ j


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

 Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-) Fråga mig gärna något i min frågestund också :-)

2009-03-15 @ 09:08:28
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback