Julia Pettersson -

orka rubrik ?

Tjena folket! skolan idag,dom var i skolan idag också. gick väldigt bra! efter skolan drog jag,lina,becca & mikaela till um. gick bra typ :) sen gick jag & lina till posten & hämtade ut hennes efterlängtade traktor kort :D Nu vet hon vem hon kommer få kör runt på!(aa) sen gick vi ner till sibylla & käka varsin mini meal,gött^^ Sen så höll vi på att skratta ihjäl oss, osv..massa kul hade vi! hittade desstuom 2 gratiskuponger till milkshake på sibylla! MUMS med S T O R A B O K S T Ä V E R! sen gick vi & lekte med ekberg på coop, senare kom sanna & vickan dit & lekte med oss :)(aa) Bandtiten kom förbi också. vi retade han lite om TANDPETARN xD tror jag dör. Sen åkte jag med mamma & dom hem & mamma hade hämtat ut paketet till daniel som blev Nya super mario till nintendo wii. dom invigde det nyss, & jag satte mig vid datorn. Mina nya kläder kom idag också :D Bäste Älskling'lina lånade mig mjukis byxor & en skön & fin tjocktröja! Tack bby, älskar dej! Nu blir det dusch & söv!  Godnatt alla bloggare & läsare! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback