Julia Pettersson -

kallt & blåsigt - tummen ner!

Hejsan alla läsare! nu tänkte jag skriva lite om resten av dagarna som jag inte bloggat på.

Tisdag ; skolan, efter blev hem och slöa medans mamma vart på föräldrarsamtal!

Onsdag ; skolan, sen konfa efter skolan. drog hem till mormor och åt sen ner på sunne medans mamma handlade, så träffa jag min älskade ribban (LL' snacka lite med henne & så. sen hem och sitta vid datorn.

Torsdag (idag) ; Kom till skolan runt 8. Mötte upp petra i skolan och började snacka lite granna. Sen började ellen tjata med oss om tvilling par ;s haha OMG! ;o har orientering men den behövde inte jag och petra vara med på, för vi inte hade klätt hos helt rätt ;) haha tur vi har. så vi sitter på biblan och slöar. och nyss ätit en marabou också haha TJOCKISAR ÄR VI! vi älskar't & giller't! blir kanske också att träffa axel och danne senare också! Nice de, sen vid 3 ska jag träffa Emma,Sanna ska leka lite med dom ungarna! Petra kanske ska vara med & robin ;D senare ikväll blir det hem och fixxa tills imorn slutar ju 10.10 imorn MARTEEEEEEN nästa! :D kanske bloggar senare är int helt hundra men det märker vi! Pussar & Kramar Julia!

jag själv du är soet grabben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback