Julia Pettersson -

090922 - suger på att komma på rubriker...

Vet inte hur jag ska börja blogga ;s kanske med ett hej ? iallafall så har det var en schteek dag har vart hemma idag och vilat mig, har fortfarande ont i magen inget vidare ont heller, mensvärk suger k'k speciellt idag... fanfanfan kan man då kalla de, har faktiskt fått bakat bullar och engelsktiger kaka för mamma, tack mamma för de haha , det var hyggligt, bullarna var goda men har dock inte smakat kakan ännu det blir när idol är de, hhihi! Skulle vilja gratulera min älskade kusin Casper som fyller 11 idag eller ? :s minns inte gud vad dum jag är :( haha
och sen så skulle jag vilja gratta Elin Ström som fyller 14 idag, stora flickan nu eller hur ;> idag vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva om eftersom jag inte alls haft en intressant dag för mig, tycker iallafall inte jag, har saknat flera folk, tex. Rebecca o Frida, några jag saknar enormt mycket, o speciellt farmor. . min älskade rebecca är social på msn o cam nu, älskar dej! nu ska jag fixa chips o dipp tills ikväll, ska tjocka mig riktigt mycket framför tvn, om någon kan designa min blogg så adda min msn ; [email protected] / Puss julia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback