Julia Pettersson -

ärlighet & falskhet

Kom hem för flera timmar sen. vart på kalas hos mina kusiner i deje, min älskade favorit kusin fyller 25år idag! Han har alltid ställt upp för mig och vart som en bror,men det finns också vissa tråkigheter i allt, men det vill jag inte ta upp, jag vet mer än vad han tror. älskar honom så grymt mycket, han har alltid vart den snyggast av kusinerna också :$ ahaha. han är iallafall världens bästa kusin man kan ha! (L)

Satte mig vid datorn när vi kom hem och det var runt 18.00 typ ? har avinstallerat massa skit från datorn som jag antingen inte behöver eller använder, tar så mycket plats och det äh onödigt till högsta grad! Har skrivit med massa trevliga personer, bäst utav allt är älskling! Saknar han så grymt mycket åh allt verkligen. Har även skrivit med vissa idioter som är omogna, och inte har ett liv! Ska försöka lägga mig tidigare idag om jag lyckas, beror på när jag och emil tröttnat på att skriva och blir trötta ;d haha. nu ska jag kolla facebook osv.. skriver mera imorgon, och än en gång GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA KUSIN :D<3 Puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

 hahahah , jag måste visa inlägget för honom :)

2010-03-01 @ 16:00:20
URL: http://ssofiiejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback