Julia Pettersson -

hellre sårad av en sanning,än lycklig av en lögn.

Hej! Dålig på att blogga ännu en gång, jag vet jag ska skärpa mig! Har inte alls gjort mycket sen i onsdags. Igår var det ju fredag och då stanna jag i sunne och var med Vickan och hennes hund som är en chiuaua blandat med jackrussel, Mimmi heter hon så ur söt, hon bar jag runt med i min jacka ;) hahah. Var också hos hennes mamma kompis och fika, och sen åt vi på sibylla efter gick vi till Ica och köpte 2 kladdkakor och sprut grädde, åt så vi höll på att spricka, roligt hade vi också med grädden x'D Sen åkte jag hem runt nio med mormor, satte mig här tills sent på natten snacka med älskling! Min kusins hund har vart hos i två dagar, hand hundvalp Piga, ur söt vovve. Hon sov bredvid mig i natt, men tog bort henne från sängen tidigt i morse för hon höll på att spy. Har inte alls gjort så mycket idag, kusin är här och hälsar på och ska hämta Piga! Idag är det dessutom earth houer eller vad det nu heter och stavas, så ska släcka ner hela huset och tända massa levande ljus ;) Kanske slänger in ett blogg inlägg senare om jag orkar, annars blir det kanske iimorgon om jag har tid! (y) Nu ska jag kila, ha det bra! Hejs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback